LET’S HELP EACH OTHER

This is a special day for me: statistics show that fourth-level cancer patients have an average life expectancy of eight months and mine was diagnosed exactly eight months ago. Yes, I learned to read statistics charts, but this remains an important date.
I took good care of myself only with the proper food and natural supplements, mental and physical exercises, limbic breathing and prayer.
I am sure that the love of my daughters, my wife and my whole family, even extended, and that of many friends, is of great help. The Lord helps me in many ways, also in those I do not realize.
At this point I would like to find the way to help at least some of the many affected by pancreatic cancer and others, ladies and men. As far as I understand, 80% of what I do to contain my cancer can be of great benefit to all cancer patients and then it is important to help each other to fight, to fill “good”, to laugh about it, to understand many things we have missed before.
I’m not a doctor, nor an expert, I’m just a sick man who has spent eight months in a positive experience, who is fine, living a normal life, traveling and riding a bicycle!
Mine plus other people experiences may help a higher number of people suffering from cancer.

So write to me, let’s write each other; I am at your disposal.
My direct email is pvilloresi36@gmail.com

It's another spring- e` un'altra primavera

It’s another spring- e` un’altra primavera

AIUTIAMOCI

Quella di oggi è una data speciale per me: le statistiche dicono che i malati di cancro di quarto livello hanno una vita media di otto mesi e la mia diagnosicompie proprio oggi otto mesi. Si, ho imparato a leggere i grafici delle statistiche, ma questa resta una data importante.

Mi sono curato solo con una dieta alimentare sostenuta da alcuni supplementi naturali, con la meditazione, gli esercizi fisici e mentali, la respirazione limbica e con la preghiera.
Sono certo che l’amore delle mie figlie, di mia moglie e di tutta la mia famiglia, anche non immediata, e quello di molti amici, mi è stato di grande aiuto. Il Signore mi aiuta in molti modi, certo anche in quelli di cui non mi rendo conto.
A questo punto vorrei trovare il modo di aiutare almeno qualcuno dei tanti colpiti dal cancro al pancreas e anche da altri organi, donne e uomini. A quanto capisco, l’80% di quello che faccio per contenere il mio tumore può essere di grande utilità a tutti i malati di cancro e poi è importante aiutarsi a lottare, a star “bene”, a riderci sopra, a capire tante cose che prima ci sono sfuggite.
Non sono un medico, né un esperto, sono solo un malato che ha vissuto otto mesi di un’esperienza positiva, che sta bene, che vive una vita normale, viaggia e va in bicicletta!
Le mie esperienze più quelle di altri possono servire ad un maggior numero di malati di cancro, questa è l’idea. 

Scrivetemi e scriviamoci, sono a vostra disposizione.

Il mio email diretto è: pvilloresi36@gmail.com.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s